TARNETINGIMUSED

PUITNIKERDUS.EE veebipoest saab pakke tellida Eesti Vabariigi aadressidele.

Tellides väljaspoole Eesti Vabariiki, sõltub kohaletoimetamise maksumus toodete kogusest ja sihtriigist.

Kogu kaubale kehtib valitud transpordi kulu lähimasse postiasutusse. Võimalik kaubale ka ise järele tulla. Tellimuse kättesaamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva kohaletoimetamise viisi.

Keskmine tarne aeg 15-30 päeva. Kaup saabub Teieni otse tootjalt ilma Klassik Interjöör OÜ kleebisteta.

Kui tellimuse sooritamise ja selle täitma asumise vahepeal on toimunud mistahes põhjusel muutus tarneajas, teavitame Ostjat esimesel võimalusel tarneaegade muutusest e-posti või telefoni teel.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−16.30). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

PUITNIKERDUS.EE  e-poest saab tellida ka ilma kliendiks registreerimata.

Valida saab erinevate teenusepakkujate ja transpordiviiside vahel:

Tulen ise kaubale järgi – 0 €

Kauba tellimine Omniva pakiautomaati – 3 €
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.omniva.ee

Kauba tellimine Smartpost pakiautomaati – 3 €
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.smartpost.ee

Kauba tellimine DPD pakiautomaati – 3 €
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.dpd.ee

Väga erimõõdulised – tarne ja transport kokkuleppel.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel.
Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: klassikinetrior.aave@gmail.com või helistades +372 527 9673.