TARNETINGIMUSED

PUITNIKERDUS.EE veebipoest saab pakke tellida Eesti Vabariigi aadressidele.

Tellides väljaspoole Eesti Vabariiki, sõltub kohaletoimetamise maksumus toodete kogusest ja sihtriigist.

Kogu kaubale kehtib valitud transpordi kulu lähimasse postiasutusse. Võimalik kaubale ka ise järele tulla. Tellimuse kättesaamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva kohaletoimetamise viisi.

Keskmine tarne aeg 15-30 päeva. Kaup saabub Teieni otse tootjalt ilma Klassik Interjöör OÜ kleebisteta.

Kui tellimuse sooritamise ja selle täitma asumise vahepeal on toimunud mistahes põhjusel muutus tarneajas, teavitame Ostjat esimesel võimalusel tarneaegade muutusest e-posti või telefoni teel.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−16.30). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

PUITNIKERDUS.EE  e-poest saab tellida ka ilma kliendiks registreerimata.

Valida saab erinevate teenusepakkujate ja transpordiviiside vahel:

Itella SmartPOST pakiautomaat

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.

Omniva pakiautomaat

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi.

Omniva kuller

Kuller võtab Teiega telefoni teel ühendust ning lepib kokku sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.

Omniva / Eesti Posti postkontor

Kogu kaup saadetakse lähimasse postkontorisse.

Kui kaup jõuab postkontorisse, saadetakse Teile pakiteatis või SMS sellekohase teavitusega.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel.
Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: klassikinetrior.aave@gmail.com või helistades +372 527 9673.